U svakodnevnom razgovoru, kao i u medijima, ljudi koriste termin “odnosi s javnošću“ u različitim kontekstima. Neki ljudi kažu da su to, samo odnosi s javnošću, pojedini govore da je to samo jedan od načina da se obmani javnost, pa ponekad ima negativnu konotaciju s obzirom da se koristi samo za prokrivanje neke neugodne istine kojoj se pokušava pripisati pozitivan predznak.
Odnose s javnošću razvili su moćni poslovni interesi u ranim godinama dvadesetog stoljeća kako bi obranili svoje monopole od novinara iz zakonske regulacije. Prvotni odnosi s javnošću bavili su se iznošenjem pogledima na stvar pojedinih organizacija koje ga odašilju i osmišljavanjem protuudaraca kojima je trebalo utjecati na javno mnijenje.
U ranim godinama odnosi s javnošću su imali za cilj utjecati na druge. Kasnije, u pedesetim godinama pojavljuju se definicije PR-a, u kojima se spominju i pojmovi kao što su dvosmjerna komunikacija i međusobni odnosi. Doslovan prijevod izraza “public relations“ s engleskog znaći „odnosi s javnošću“.
Nema komentara:
Objavi komentar