subota, 9. travnja 2011.

Osobine djelatnika odnosa s javnošću

Stručnjaci za odnose s javnošću glasnogovornici su organizacija: velikih poduzeća, političkih stranaka, vlada, festivala, sportskih natjecanja itd. Njihov je posao predstavljanje organizacije i održavanje dobrih odnosa s javnošću. Prvi korak u poslu stručnjaka za odnose s javnošću jest proučavanje stavova i potreba skupina koje su cilj njihova djelovanja. Zaključke takvih istraživanja iznijet će prije svega rukovodstvu svojeg poduzeća. Za samo predstavljanje pišu se izvješća koja se šalju svim sredstvima javnog priopćavanja. Mediji ta izvješća objavljuju izravno svojim programima - bilo u obliku teksta ili samo kao informacija. Brojne televizijske i radijske emisije te novinski članci rađaju se upravo za radnim stolom stručnjaka za odnose s javnošću. Osim distribuiranja pisanih izvjesća, stručnjaci za odnose s javnošću organiziraju javne nastupe onih koje žele predstaviti. U mnogim organizacijam stručnjaci za odnose s javnošću zaduženi su za pripremanje javnih nastupa visokih rukovoditelja organizacije. Oni organiziraju tiskovne konferencije, a to znači da, s jedne strane pozovu novinare, dok, s druge strane pripreme sve govornike koji će nastupiti na konferenciji.

Vrhunski voditelji odnosa s javnošću smatraju kako za uspjeh treba imati sljedeće preduvjete:
-         od vještina treba savladati učinkovito pisanje i uvjerljiv govor. Važno je posjedovati produljeno znanje o raznim medijima, razumijevati procese upravljanja i biti pronicljiv u poslovima i financiranju
treba biti sposoban u rješavanju problema, donošenju odluka, izgraditi povjerenje i vješto se ophoditi s ljudima i vrlo je važno prihvaćati odgovornosti.

Osobine koje jamče uspjeh bi također mogli podjeliti na sljedeći način:
  1. snalaženje u napetim situacijama
  2. osobna inicijativa
  3. znatiželja i učenje
  4. energija, dinamičnost
  5. objektivno razmišljanje
  6. fleksibilan stav

Nema komentara:

Objavi komentar